سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

*گره

تنها دوازده روز مونده به امتحان
یه عالمه درس نخونده دارم
و کلی مطلب که که ازشون سر در نمی آرم،
در حالی شرایط روحی و جسمی جالبی هم ندارم
به شدت سرماخوردم،که بعد از گذشت یک هفته بهتر که نمی شم هیچ بدترم می شم...
وضعیت روحی هم که افتضاحِ

دو تا آدم یه سنگ می ندازن تو چاه(البته از نظر سه عاقلِ فهیم!)
سه عاقلِ فهیم می آن سنگ از چاه در بیارن
بالای چاه با هم دعواشون می شه
علاوه بر سنگ،یه گره درست می کنن که با هیچ دست و دندونی باز نمی شه...
و من برای بدتر نشدن اوضاع مجبورم فقط سکوت کنم،
و توی دلم بگم مصلحت این بود!

نظرات 4 + ارسال نظر
پسرک تنها یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:29 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

تو می تونی شیما

ورونیکا دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:56 ق.ظ http://veronika.blogsky.com

آخه دختر خوب یه خورده به فکر خودت باشی ضرر نمی کنیا!
در امورد امتحان هم منم مطمئنم که تو می تونی حتما هم می نونی :*
شیما و نتونستن !!!

دوست قدیمی پسرک تنها چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:07 ق.ظ

با عرض ثلام و خصته نباشید.
کم خودتو لوس کن بینیم بابا . حال نداریم.
من چی ؟که توی زندگیم اینقدر گره درست کردن که شده عین تور دروازه فوتبال

رایا پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:44 ق.ظ

عاقل فهیم؟! فک نکنم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد