سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

*دوربین مداربسته از نوع مخفیش

از صبح تنهام ، از صبح آهنگ شاد می ذارم و به حالت نشسته کمی قر میدم

حالا دارم به این فکر می کنم اگه آقای پ. دوربین مداربسته مخفی داشته باشه چقدر موجبات شادیش رو فراهم کردم الکی !

آخه چند وقت پیش از مدیرعامل یه شرکت شنیدم دوربین مداربسته مخفی داشته و یکی از کارمنداش که از قضا کلید داشته روزهای تعطیل می اومده اونجا و بی خبر از همه جا کارهایی می کرده !! که بعد از فهمیدن ماجرای دروبین مجبور میشه آب بشه و فرو بره تو زمین ...

بدشانسی به این میگن ...

پ.ن : این مطلب به صورت اشتباه اینجا نوشته و انتشار یافت (میخواستم تو وبلاگ جدیدم بذارم ) ، اما پاکش نمی کنم ...

*بعد از سالها ...

بعد از سالها یهو دلم خواست یه چیزی اینجا بنویسم !

اینجا برای من پر خاطره ست ، پر از شور و شوق جوونی ،

پر از یاد دوستایی که امروز یا دیگه ازشون خبر ندارم ، یا خیلی کم باهاشون در ارتباطم ...

از دوستایی که ازشون خبر ندارم دلم از همه بیشتر برای انسیه تنگ شده و هنوز به این فکر می کنم چه اتفاقی باعث اینهمه سال بی خبری شد ؟!؟!!!