سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

*پنج روز دیگه!

فقط پنج روز دیگه فرصت دارم که درس بخونم،پنج روز دیگه باید نتیجه یکسال تلاش رو امتحان بدم،این موضوع که این تقریبا آخرین فرصت منِ استرسم رو صد برابر می کنه و گاهی حتی باعث می شه تمام چیزهایی رو که بلدم در یک لحظه فراموش کنم و خلاصه حسابی هنگ کنم،معلمم خیلی امیدوار و معتقده که من حتی می تونم جز سه نفر اول باشم!
اما من فقط کلی نذر و نیاز کردم از خدا خواستم کمکم کنه نمره قبولی بیارم...
ششم اردیبهشت نتیجه امتحانم معلوم می شه!
برام خیلی دعا کنید!!!!

*یازدهم!

دو روز دیگه چهار سال می شه که ندیدمت!
کاش می تونستم زمان زو به عقب برگردونم بعد یازده فروردین پاک کنم،جوری که دیگه هیچ سالی فروردین یازدهم نداشته باشه،جوری که تا هستم باشی،جوری که واسه دلتنگی هام پایانی بشه ساخت،...دلم برات خیلی تنگ شده!
کاش بفهمی خیلی چقدره!؟