سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سال نو مبارک

عید است و آخر گل یاران در انتظار                      ساقی به روی شاه بین ماه و می بیار

سال نو مبارک
امیدوارم سالی سرشار از شادی،خیر برکت و سلامتی برای همه باشه 
برام دعا کنید...

شیما

و اما عید...




۱) عید شما مبارک

۲) سال خوبی داشته باشید

۳) لحظه ی تحویل سال ما رو از دعا فراموش نکنید

برام دعا کنید تا چشمم به یکی افتاد بقیه از چشمم نیفتن!

۴) بازم سال نو شما مبارک!

 
                                                                                                                         انسیه


مادیگرایانه

 
پسر:سلام

دختر:علیک سلام

پ:با من ازدواج میکنی؟

د:تو دکتری یا مهندس؟

پ:هیچ کدوم

د:پس حتما کارخونه داری یا یه شرکت؟

پ:نه

د:بابات پول داره؟

پ:نه چندان

د:خوب...یه پنت هوس با یه ماکسیما یا یه زانتیا یا حداقل یه ۲۰۶ که داری؟

پ:نه....ولی خیلی دوستت دارم 

د:آها..اون که هیچی...میتونی واسم یه سرویس زمرد ده میلیون تومانی بخری؟

پ:نه بابا یک میلیونی اش را هم نمیتونم

د:پس واسه چی زنده ای؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

غزاله

 


     ... به طرز بی شماری                             
 
                          تنهام !


                                                                                انسیه

وقتی حواست نیست زیباترینی
وقتی حواست هست تنها زیبایی
حالا حواست هست؟!


شیما

مثبت گرا


میدونی... با وجود تمام بلاهایی که تو سرم  آوردی یک تشکر خشک و خالی بهت بدهکارم!!!


چون قبل از این که با تو آشنا بشم عادت داشتم چشامو ببندم و دهنمو باز کنمو هر چی تو


دلم دارم بگم...


اما تو بهم یاد دادی که دهنمو ببندم و چشمامو باز کنم...


                                                                                    ممنون 

  غزاله

من تمنا کردم که تو با من باشی
تو به من گفتی هرگز،هرگز...
پاسخی سخت و درشت
و مرا غصه این هرگز کشت...


شیما

تو یک دزدی



او دزد سنگدل تمام عیاری است...

اول عقلم را دزدید...

بعد دلم را و بعدترش تمام شادی هایم را

 و حالا ...

 اینقدر بیرحم شده که حتی نگاهش را از من می دزدد؟!!!!!!!!!!!!!!


 غزاله