سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

مادیگرایانه

 
پسر:سلام

دختر:علیک سلام

پ:با من ازدواج میکنی؟

د:تو دکتری یا مهندس؟

پ:هیچ کدوم

د:پس حتما کارخونه داری یا یه شرکت؟

پ:نه

د:بابات پول داره؟

پ:نه چندان

د:خوب...یه پنت هوس با یه ماکسیما یا یه زانتیا یا حداقل یه ۲۰۶ که داری؟

پ:نه....ولی خیلی دوستت دارم 

د:آها..اون که هیچی...میتونی واسم یه سرویس زمرد ده میلیون تومانی بخری؟

پ:نه بابا یک میلیونی اش را هم نمیتونم

د:پس واسه چی زنده ای؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

غزاله

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی رضائی شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام
منم نه ماشین دارم نه خونه ونه یک درامد زیاد
یعنی از نظر شما دخترها اگر پسری این چیزها را نداشته باشه فقط به درد مردن می خوره!!!!!!

پسرک تنها شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 04:36 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

سلام.
آره منم دارم سقوط می کنم. و الان دیگه کم کم دایره ای که برای افتادن من اون پایینا درست کردنو می تونم ببینم....

امتحان دستیاری به ۱۵ اردیبهشت موکول شده.

::::: تیبا ::::: یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.bluelightsea.persianblog.com

سلام .. متن جالبی بود .. متاسفانه الآن در جامعه ی فعلیه ما اینجوریه .. کاش همه دخترها متوجه بشن که دوست داشتن از پول برتر است ...

ـ-* دریای آبی آرام *-ـ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد