سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

*دلتنگی

از این روزهایی که بی تو بودن را به یادم می آورد بیـــــــــــــزارم... 

 

شش سال گذشت!

نظرات 3 + ارسال نظر
گواش یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ http://guash.blogsky.com

دوست من این «تو» که مخاطب تمام پست های توست یا خوشبخت است یا بی لیاقت...
مثال رود رونده باش...
زنده باش...
زنده باش...

کاش اونم زنده بود...

ورونیکا شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ق.ظ http://veronika .blogsky.com

سلام شیما جون
کلی ذوق کردم که دوباره برگشتی :)‌
سال نوت مبارک
چیکارا می کنی خیلی ازت بی خبر بودم :( درس و خارج از کشور یا ازدواج ؟ :)
من که کارو زندگی و مجردی :-p

متاسفام . می فهممت ...غم از دست دادن یه عزیز خیلی خیلی سخته ...

مرسی عزیزم
من که اومدم شهر شما خانومی
راستی انسیه هم همین روزا برمی گرده

مدینه چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام شیما گلی
عزیز دلم خوشحالم که باز مینویسی.ایشالا از دست دادن عزیزی دوباره هیچ وقت برات تکرار نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد