سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

*بازی

×چند سال پیش واسه شوخی و مسخره بازی من و دو تا از دوستام پشت تلفن خودمونو جای یکی دیگه زدیم،این شوخی اینقدر جدی شد و واسه اون آدم دردسر درست کرد که من هیچ وقت خودمو نمی بخشم...
×اول دبیرستان که بودم تریبون کلاس ما خراب بود منم یه روز پایه صندلی رو گذاشتم تو شکستگی دبیرمون وقتی نشست صندلیش برگشت و کف کلاس پهن شد و بچه ها سه ساعت بهش خندیدند...
×دو بار عاشق شدم!!!
×یکی از رازهای زندگیمو سه روز پیش واسه کسی که دوستش داشتم فاش کردم و بعد هم نابودش کردم
×دو هفته پیش دلِ یه آدمو بدجوری شکوندم،با اینکه ناخواسته بود اما هنوز عذاب وجدان دارم

پ.ن:
 با اجازه فریناز جون منم قسمت دوم بازی رو بی خیال می شم

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.sapina.blogsky.com

به شب و پنجره بسپار که برمیگردم

عشق را زنده نگه دار که برمیگردم

دو سه روزی هم اگر چه تحمّل سخت است

تکیه کن بر تن دیوار که برمیگردم



بس کن این سرزنش (( رفتی و بد کردی )) را

دست از این خاطره بردار که برمیگردم

گفته بودی که به شب چشم به راهم بودی

به همان دیده ی بیدار که برمیگردم

بین ما پیشترک هر سخنی بود گذشت راهیت میشوم این بار که برمیگردم



پشت در را اگر انداخته ای حرفی نیست

به (( شب )) و (( پنجره )) بسپار که برمیگردم

احسان چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.sapina.blogsky.com

چشم من آیینه دار چشم توست
آری این دل بی قرار چشم توست
از نسیم و پنجره پرسد تو را
آن که هرشب بی قرار چشم توست
یک نفر عاشق ترینم کرده است
حتم دارم کار.کار چشم توست


به منم سر بزن شاید بتونم یه گوشه از دلتنگی هاتو پر کنم

فریناز چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:17 ب.ظ

عذاب وجدان و بیخیال شو عزیزم. هر طور راحتی و فکر میکنی درسته زندگی کن. بدون عذاب وجدان!

ورونیکا پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ب.ظ http://veronika.blogsky.com

اول اینکه پس خیلی شیطونی و من نمی دونستم گرچه خودمم کم از تو تو اینجور شیطنت های دوران دبیرستان ندارم 
دوم اینکه تجربه عشق موفقیت یا شکست در اون هر دو خوبه گرچه شکست در اون عواقب و خاطره نه چندان خوشی رو واسه آدم می ذاره ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد