سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

*سرما!

من سردمه،
من خیلی سردمه!
گرمی هوای اتاق رو روی پوستم حس می کنم
اما بازم سردمه،
خیلی سردمه!
از تو سرم آتیش بیرون میاد
اما بازم سردمه
من خیلی سردمه!

نظرات 7 + ارسال نظر
پالیز یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ب.ظ

من سردم است
من سردم است و هیچگاه گرم نخوام شد
ای دوست
ای یگانه‌ترین یار
آن شراب مگر چند ساله بود.
...

شراب خوردی تو هم؟

یه بدهکار یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:37 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

منم سردمه.آخه هوا خیلی سرده .به یه بدهکارم سری بزنی شاد میشه.

ورونیکا دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:25 ق.ظ

منو تو چقدر با هم تفاهم داریم ها !!‌

فریناز دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:59 ق.ظ http://acoldemotion.blogsky.com/

سلام. ممنون که بهم سر زدید.
امان از این سرما! مشکل اینجاست چیزی نمیتونه گرمش کنه. :(

پسرک تنها دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:03 ب.ظ

شیما؟

راوی خاطرات بزها چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:40 ق.ظ

پس بهتره که :
ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد.

ورونیکا چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:08 ب.ظ

هنوز ظرفا تموم نشده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد