سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

*عید اومده،هوررراااااا


سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت
بـــادت انـــــــدر شهــــــریــاری بـــرقــــــرار و بـــر دوام
ســــــال خـرم،فـــــــال نیکــو،مـال وافر،حـــال خــوش
اصـــــــل ثابت،نســل باقــی،تخــت عـالی،بـخت دام

*عید اومده،هورراااااااااااااا،
سال جدید،
بهار،عیدی

هوررررررررررررررررراااااااا ...
فک کنم باید بگم:
سال نو مبارک!
عیدتون مبارک

*امروز صبح وقتی رفتم وسایل واسه هفت سین تهیه کنم کلی بهار دیدم،همه جا سبز بود،پر از نشاط و تازگی،کلی انرژی مثبت گرفتم از این حال و هوا،مخصوصا که چشم نزنم خودمو این آلرژی مسخره یهو دست از سرم برداشته...

*واااااااای شیراز خیلی بهار شده،پر از گل،پر از سبزی،پر از عطر بهار نارنج و نوای بلبل،جای همه اونایی که اینجا نیستن خالی،جای همه خیلی خالی...

*امسال موقع سال تحویل می خوام مهمون جناب خواجه شمس الدین محمد حافظ باشم و سر سفره هفت سین اون سال رو تحویل کنم،واسه همه تون کلی دعاهای خوب خوب می کنم،شما هم منو یادتون نره!

*امسال جای پدر بزرگام همین طور فریمای عزیزم خیلی خالی،حضورتون رو حس می کنم،عطر وجودتون رو نفس می کشم...

*دیدم انسیه گلی آهنگ و قالب اون بلاگ رو عوض کرده و حسابی عیدونه ش کرده منم هوس کردم اینجا رو کلی خوشحال کنم،قالب رو که نمی تونم مثل اون خوشکل کنم چون بلد نیستم،اما آهنگ بهار بازم می آد مارتیک،البته بی کلامش رو می ذارم،تا هم اینجا،هم خودم هم شما کلی خوشحال بشیم،و اگه شد یه کم برقصیم

*خدایا:سالی پر از سلامتی،موفقیت،شادی،سربلندی،عشق،مهربونی و خلاصه همه چیزای خوب رو به بنده هات عطا فرما...آمین

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مرجان دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:33 ب.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام .
چه سایت قشنگی دارید کلی حال کردم. تبریک میگم
راستی من تازه وبلاگ ساختم اما نمی دونم چطور میشه قالب وبلاگمو تغییر بدم و موزیک بذارم . می خوام اگه زحمتی نیست به من هم یاد بدید .
خوشحال میشم اگه وبلاگ منو هم ببینید و نظر بدید . بدم هم نمی آد لینک منو تو سایتتون بذارید . البته اگه قابل بدونید

منتظر کمکتون هستم

پسرک تنها سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:42 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

سلام. سالِ نو مبارک. چه خوبه که آلرژیت رفع شده یهو!
دیشب پیشِ جناب حافظ حسابی خوش گذشته انگار. منم توی کشیک سال رو تحویل گرفتم!
سالِ خوبی داشته باشی، سرشار از موفقیت، کامیابی، سربلندی،سلامتی،و ...

رضا پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 ب.ظ http://www.rozezard-bia2.blogfa.com

سلام دوست عزیز.بهت تبریک میگم با داشتن چنین وبلاگ قشنگی .اگه به ما هم سری بزنی باعث خوشحالی ماست.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد