سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

تب دارم انگار!

 

تب دارم انگار...اما چرا؟!
به خاطر اون؟!مسخره س...می گن واسه کسی بمیر کن که واسه ت تب کنه...من تب کردم واسه اون...وای نه،نمی خوام بمیره واسه من...نمی میرم واسه ش که تب نکنه یه وقت...می خوام گریه کنم،بلند گریه کنم...می خوام راه برم...قدم بزنم...دلم بارون می خواد،نه،یه لیوان آب سرد می خواد...نه نمی تونم آب بخورم...یه چیزی تو گلوم ایستاده...پس دلم تو رو می خواد...تو؟!...تو کی هستی؟!...تو کی هستی که من دلم تو رو می خواد؟!
اااه،چرا الکی بهونه می گیره دلم؟!
تب دارم انگار...اما چرا؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
باغ رویاها یکساله شد دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:58 ق.ظ http://www,baghroyaha.blogsky.com/



happy birthy day BAGHROYAHA

دوستت دارم تو می خواهی مرا

باز می ترسم نمی دانم چرا

وای اگر روزی فراموشمم کنی

با غم هجران هم آغوشم کنی ................
سلام. خوبی؟ امروز جشن تولد باغ رویاها هستش خوشحال میشم سری به باغ رویایی ما بزنی

دکتر تنها دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:24 ب.ظ

استامینوفن کد یین /

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد