سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

* دوس دارم ...

 

سرما خوردم
ولی دوس دارم سرما خوردگیمُ !!
دوس دارم سرماخوردگی رو...

یادت میاد اون روزیُ که بهت گفتم سرما خوردم ؟؟
گفتی: نگران نباش٬ اون گرماخوردگی ِ عشق ِ داداش٬ فقط خارجیه!!
بعد هر دومون خندیدیم
آخرش هم گفتی : فکر نکن حالا .
                              پاشو
                          یا CD یا TV
            بدو دختر خوب ... بدو باریکلا !!

چقد دلم برات تنگ شده
چقد دلم برات تنگ شده

 

 انسیه

نظرات 4 + ارسال نظر
تندیسه تنهایی جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:09 ب.ظ http://talkme.blogsky.com

آخی دل منم واست تنگ شده ...

پسرک تنها جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:36 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

...

شیما شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:01 ق.ظ

سلام انسی گلی خانم
خوبی؟

انسی گلی سرماخورگیش هم خارجیه مثل خودش...

می خواستم خیر سرم چند روز تعطیل باشم اما مگه این دیوونه ها می ذارن،گند می زنن به اعصاب و حال و روز آدم...
حال گیری هم حدی داره به خدا...

در ضمن منم کلی دلم برات تنگ شده یادت نره!

behshad شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:42 ق.ظ http://www.behshad-from-rasht.blogsky.com

salam be saheb in wblag man nam shoam ro nmidonam
va az ashena ba wblag Romantik shoma khoshhalam
man behshad hastam bache $homal in wblag man hast khosh hal misham be dostaton moarefi konid
in bray asheghay YAhoo
www.booter-rasht.blogsky.com
inn ham bray asheghay Music
www.behshad-from-rasht.blogsky.com
ta bad moafagh bashi
khosh hal misham biay be wblagam va nazar bedi
ghor banet behshad

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد