سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

انسان...

 

انسان،

 قطعه گوشتی است در چرخ زندگی.

بعد از سه بار چرخ کردن نوبت سیخ است و زغال و آتش.

تنهایی،

غول سیاهِ آدمخواری است که عصرهای آخر هفته او را کباب می کند

و با پیاز و ریحون لقمه می گیرد.

نه اینکه خوشمزه باشد،

غولها شعور ندارند،

هر کثافتی را در دهانشان می گذارند.

 

*پاورقی

 نوشته انسیه خانومی فرستاده شده توسط شیما

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 16 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:19 ب.ظ http://persianhiphop.blogsky.com

salam eyval weblog e bahali dary be manam sar vbezan khoshhal misham bye

[ بدون نام ] جمعه 16 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:27 ب.ظ


موندنو سوختنو ساختن
همه یادگاره عشقه
انتقام از تو گرفتن
کار من نیست کاره عشقه .کاره عشقه

انسیه شنبه 17 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:05 ب.ظ http://royahayeabi.persianblog.com

باشه
حالا که تو اینجوری دوس داری...
قبولِ
من چراغ اونور و روشن نگه میدارم
تو هم بیا بخون و هر کدومُ که دوس داشتی اینور کپی کن
* * فقط خواهش می کنم همه رو دوس نداشته باش که مطالب هر دو تا وبلاگ یه جور شه ؛) *‌ *

شیما؟!
پست نقاشی مو خوندی ؟؟ ... خودم دوسش دارم
برو بخونش و نظرتُ بگو.
راستی از غزاله چه خبر !؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد