سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

معشوق من

 

معشوق من

همچون طبیعت

مفهوم ناگریز صریحی دارد

او با شکست من

قانون صادقانه قدرت را

تایید می کند

معشوق من

انسان ساده ایست

انسان ساده ایی که من او را

در سرزمین شرم عجایب

چون آخرین نشانه یک مذهب شگفت

در لابه لای بوته هایم

پنهان نموده ام...

پاورقی:

شعر بالا از قسمتی از شعر معشوق من فروغ فرخزاد

شیما

 

نظرات 5 + ارسال نظر
آلبالو چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:49 ق.ظ

انتخاب زیبایی بود ...

غزاله جمعه 11 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:13 ب.ظ

والا عرض کنم که شما چرا شعر را سانسور کردی خانم؟
در لا به لای بوته ی ....هایم پنهان نموده ام
اون وسط یه کلمه جا افتاده...حتما کتابت چاپ جدیده

نازنین شنبه 12 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:38 ق.ظ http://Nazanin.Tk

و من... هیچ... بارانی باشی.

[ بدون نام ] جمعه 18 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:08 ق.ظ

زرشک

میر حمزه طاهری(نوپا) سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:47 ب.ظ http://www.taheri.blogsky.com

با سلام خدمت شما
با تشکر از مطالب زیبا ی شما
مرا هم دریاب و نوپا را فراموش نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد