سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

من هم می خواهم بگریزم

چند وقتی است که  مثل آن پیرزن سریال (متهم گریخت ـ شبکه ۳) شده ام.
مرتب با خودم غر غر می کنم و از دست در و دیوار عصبانی میشوم.
و این وسط یک شازده ی بدبخت هم هست که تمام دلتنگیهایم را سر او خالی میکنم.
ولی او مثل آقا شازده ی این سریال وقتی فشارم پایین میافتد مرا به پارک نمی برد و برایم دو شاخه رز سفید تجویز نمی کند.بیشتر شبیه هاشم است...آخرش میگوید:حالا مگه چی شده؟
و آنوقت است که راستی راستی دلم می خواهد مثل سرور سلیطه بشوم....

غزاله
نظرات 1 + ارسال نظر
پسرک تنها سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:02 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

آها یعنی تازه از الان می خوای بگریزی؟!
تاحالا؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد