سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

راه فرار

اینجا چقدر ساکته
چقدر سوت و کوره
دیگه هیاهو نیست

غزاله کجاست؟
انسیه کجاست؟
من کجام؟

غزاله الان تازه مطالبت رو خوندم،چی شده؟
 حسابی نگرانم کردی!

منم که این روزا اینقدر درگیرم که حتی وقت نمی کنم تو آیینه به خودم نگاه کنم
دیگه قیافه خودمو فراموش کردم

امروز صبح وقتی یه لحظه خودمو تو آیینه دیدم خودم نبودم حسابی غرق شدم

نمی دونم این زندگی چیه
که اینقدر باید واسه بودن
واسه نفس کشیدن
دست و پا می زنم

دوباره خسته ام و به دنبال راه فرار
تقریبا راهشو پیدا کردم
دارم میرم
دارم میرم یه جای دور
یه جای دور دور دور

راه زیاد و وقت تنگ

ممکن یه مدت دسترسی به اینترنت و وبلاگ نداشته باشم
سعی می کنم زود زود برگردم

برام دعا کنید.......

شیما


نظرات 3 + ارسال نظر
پسرک تنها یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:11 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

به به
بقیه که غیبشون زده
تو هم که نبودی
حالا هم که اومدی می گی می خوام برم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

پسرک تنها دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:20 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

فصل امتحاناست و وبلاگ نویسی تعطیل!

پسرک تنها پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ب.ظ

هیچکی نیست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد