سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

To gone with wind


به پشت سرم که نگاه می کنم 

می بینم که همه چیز از دست رفته است...

شادی هایم...آرامشم...دلخوشی های کوچکم...تو...تو...تو...تو...

و من هنوز هم آنقدر مغرور هستم که احساس پشیمانی نکنم...

غزاله
نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:24 ب.ظ http://oxin.blogsky.com

جالبه!؟
فقط همینو می تونم بگم!!
موفق باشید

کورش کوچولو پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:36 ب.ظ http://koochooloo.blogsky.com

سلام
احوالتون خوب ؟!...
موفق باشید شما هم سر بزنید.

پسرک تنها پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:38 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

۱- وقتی که عاشق شدی باید این رو بپذیری که به پشت سرت نگاه نکنی
به جلو و آینده هم شاید بهتر باشه نگاه نکنی
اصلا بهتره قبل از عاشق شدن تا می تونی نگاه کنی
هم به پشت سر
هم به آینده
هم به خودت
و....
۲- گاهی وقتا لازمه که آدم پشیمون بشه تا مبادا بعدها از پشیمون نشدن پشیمون بشه!
۳- سبک و سنگین کن
یا شادی هات..آرامشت ..دلخوشی هات و یا عشقت!
۴- حتما متوجه شدی که اینبار اصلا مثل عاشقا کامنت نذاشتم!

والا راستش...فکر کنم اون اولاش که عاشق شده بودم زیادی به آینده نگاه می کردم...حالا هم که همه چیز تموم شده زیادی به گذشته نگاه می کنم...اون لعنتی همه چیزو با خودش برده و حالا حتی نمیتونم آدم جدیدی را به راحتی بپذیرم...فعلا مشکلم همینه...دارم یکی دیگرو هم دیوونه میکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد