سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

عاشقاته ای برای لبخند چشم تو


به پسر نازنینی که با مهربانی هایش تمام شادی های دنیا را به من هدیه کرده

دیشب تمام بهانه هایم رادور ریختم چون فهمیدم تو تنها بهانه ام شده ای

و وقتی به لبخند چشم تو فکر کردم همه ی کج اندیشی هایم پر کشیدند

نه دیگر.. قول میدهم بعد از این تا تو هستی مثبت های دلم را کنار منفی های زندگی نگذارم

و دیگر وقتی آن طور سراسیمه برای دیدنم می آیی تمام دلتنگی هایم را سرت هوار نکنم
 
تو همان آخرین دست نجاتی هستی که به طرف غریقی دراز شد..غریقی که مدتها 
بود در میانه ی بحر بی کناره یی تقلا می کرد...

باور کن دیشب حتی تمام غصه های بیست ساله ام را دور ریختم...چون تو با 
مهربانی هایت  تمام شادی های دنیا را به من هدیه کردی
 
و صبح وقتی در آینه به
خودم نگاه کردم دیدم دیگر از آن دخترک  افسرده که لحظات تنهایی اش خارج از شماره بود  
هیچ خبری نیست......                  

غزاله


نظرات 1 + ارسال نظر
شیما سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:00 ق.ظ http://sokoot-hayahoo.blogsky.com

خوشحالم خیلی خوشحالم چون عزیزترین دوستم خوشحاله چون عزیزترین دوستم دیگه تنها نیست امیدوارم همیشه شاد باشی عاشق.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد