سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

عاشقانه‌های کوتاه برای روزهای بلند سال



قصه ی ششم :


بدون شرح ...


تو همه چاره ی من
من همه بی چاره ی تو

تو همه پاره ی تن
تن همه آواره ی تو

تو خودت شوق منی 
شوق منم دیدن تو

شاهد اشک منی             
من محو خندیدن تو...


انسیه

نظرات 2 + ارسال نظر
پسرک تنها پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:27 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

تو همه من
ومن هیچ تو ...

مهدی یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:06 ب.ظ

سلام
شیما-غزاله و انسیه عزیز
امیدوام که حال همتون خوب باشه
مظالب شما را خواندم.امیدوارم که بتوانید بهتر از این مطالب بنویسید.انجمن نویسندگان ما مطالب شما را نقد خواهد کرد.
فقط یک خواهش دارم که زیاد خودتان را درگیر عاشقانه های کوتاه برای روزهای بلند سال نکنید.بلکه عاشقانه هایی بلند برای لحظات کوتاه عمر و زندگی تاثیر بهتری دارد.فقظ نظر شخصی است.برایتان دعا میکنیم تا در همه ی ماحل زندگی موفق باشید.نقد مطالبتان را برایتان ایمیل میکنم.فقط آدرس ایمیل شما را ندارم که امیدوارم به ایمیل من بفرستید.
موفق باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد