سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

در جواب تا کی؟!




درسته دوستی ها این روزا همشون تا دارند،
دل آدما تاریخ مصرف نداره
اما دوستی ها تاریخ انقضا داره،
می دونی چرا؟
چون این رابطه ایی که بین آدماس در واقع دوستی نیست یه نوع رفع نیازه،
دوست واقعی کسیه که همه جا هست تو شادی تو غم تو سختی...
تازه این روزا هر کس می خواد واسه رابطه اش تا بذاره می گه:
"دوستت دارم اما،مثل یه دوست."
می دونی این یعنی چی؟
یعنی امروز نه ولی فردا رفتنیم
یعنی هیچ حسابی روی من باز نکن
یعنی من اومدم یه مدت سرمو گرم کنی
یعنی اگه بهم دل بستی خیلی احمقی
یعنی دوستم نداشته باش چون فردا دارم می رم دنبال زندگیم و تو می مونی خودت
یعنی پیش فردا یکی دیگه رو پیدا کردم که بازم مثل یه دوست دوستش داشته باشم...
و کلی معنی دیگه که باید واسه شش تا کلمه پیدا کرد...
راستی راستی که دوستای امروزی هنرمندهای قابلی هستند همین  که بتونی با چند تا کلمه این همه حرف بزنی بزرگترین هنره


 پاورقی:

این مطلب در جواب تا کی؟! از انسیه هست می خواستم کامنت کنم اما دیدم بهتره اینجا بنویسم ...


مسئله بعدی اینکه چرا اینجا اینهمه ساکته غزاله و انسیه کجان؟فکر می کردم در نبود من اینجا چراغش روشن می مونه اما انگار نه،همگی با هم تنبل شدیم...
 
برام دعا کنید...

در آخر عذرخواهی می کنم به خاطر غیبت طولانیم،اصلا وضعیت مساعدی واسه نوشتن نداشتم دوست هم نداشتم اینجا رو به غمکده تبدیل کنم...


شیما
نظرات 1 + ارسال نظر
انسیه پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:51 ب.ظ

اول سلام...سلام...سلام...به اندازه ی همه ی این روزهایی که نبودم و ندیدمت سلام...
۲) شیمای گل من...اگه بدونی چقدر دلم برات تنگ شده...دلم تنگ شده...برای تو...برای همه ی روز های قشنگی که با هم داشتیم...برای نوشته هات...برای صدات...برای همه چی...برای همه چی...برای همه چی...دلم تنگ شده...
۳) شیما اگه چیزی ننوشتم از روی تنبلی نبوده...چندین بار خواستم بنویسم ولی بلاگ اسکای باز نمی شد...تو چرا نبودی؟... یادت میاد قرار گذاشتیم اگه شده حتی روزی یه خط بنویسیم!؟...قرار شد هر روز از حال هم باخبر باشیم...هر دومون آدمهای بد قولی هستیم!...
۴) شیما خیلی به دعا احتیاج دارم...برام دعا کن...خیلی زیاد...باشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد