سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

سکوت پر هیاهو

سکوتی پر از هیاهو ، هیاهویی در سکوت...شیما،غزاله و انسیه

عشق و ازدواج

 

شاگردی از استادش پرسید:" عشق چست؟"
استاد در جواب گفت:"به گندم زار برو و پر خوشه ترین شاخه را بیاور. اما در هنگام عبور از گندم زار، به یاد داشته باش که نمی توانی به عقب برگردی تا خوشه ای بچینی!"
شاگرد به گندم زار رفت و پس از مدتی طولانی برگشت. استاد پرسید: "چه آوردی؟"
و شاگرد با حسرت جواب داد: "هیچ! هر چه جلو میرفتم، خوشه های پر پشت تر میدیدم و به امید پیدا کردن پرپشت ترین، تا انتهای گندم زار رفتم "
استاد گفت: "عشق یعنی همین!"

شاگرد پرسید: "پس ازدواج چیست؟"
استاد به سخن آمد که:" به جنگل برو و بلندترین درخت را بیاور. اما به یاد داشته باش که باز هم نمی توانی به عقب برگردی!"
شاگرد رفت و پس از مدت کوتاهی با درختی برگشت. استاد پرسید که شاگرد را چه شد و او در جواب گفت: "به جنگل رفتم و اولین درخت بلندی را که دیدم، انتخاب کردم. ترسیدم که اگر جلو بروم، باز هم دست خالی برگردم."
استاد باز گفت: "ازدواج هم یعنی همین!!"



شیما
نظرات 4 + ارسال نظر
امیر حسین جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:39 ب.ظ http://bezanberim.co.sr

سلام خسته نباشید..خیلی عالی بود ..وب خیلی باحالی داری.... به من هم حتما سر بزن اگه خواستی با هم تبادل لینک داشته باشیم

سلام دوست خوبم این دومین باری هست که واسم کامنت می ذاری هر دو پیام شبیه هم هست،مگه مطالب من شبیه هم بوده که نظرات یکی باشند؟بهتر نیست به جای کپی پیست کردن یه نظر واسه چند نفر بدون خوندن مطالب ،مطالب رو بخونی و اصلا کامنت نذاری به جاش یه چیزی یاد بگیری؟ممنون که بهم سر زدی اما لطفا دیگه اینجوری اینجا نیا

امیر حسین جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 07:41 ب.ظ http://bezanberim.co.sr

سلام...والا نمیدونم چی بگم...کاملا مات و مبهوت شدم ......واقعا معضرت میخوام.....ولی باور کنید قصد اذیت کردن نداشتم و واقعا این مطلب شمارو خوندم......خوب من دیگه نمیتونم سرمو بالا کنم.......اگه منو بخشیدی بهم بگو چون دیگه واقعا نمیتونم چیزی بنویسم......( از خجالت آب شدم)

مهدی شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:46 ق.ظ http://otanazi2001.blogsky.com

عشق یعنی رازقی ، یعنی نسیم
عشق یعنی مست گشتن از شمیم
عشق یعنی آفتاب بی غروب

سلام
من برای اولین بار به این وبلاگ امدم . مطلب جالبی نوشتی.
امید وارم که پاینده وپیروز باشید.

فرهاد شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:48 ب.ظ http://www.khiyali-nist.blogsky.com

سلام خوبین وبلاگ جالبی دارین انشا الله که در همه مراحل زندگی موفق باشید
اگه دوست داشتید یه سر به این آدرس وبلاگ منم برین
خوشحل میشم با شما آنلاین صحبت کنم
خوش باشین..........(فرهاد)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد